sobota, 27 kwietnia 2013

A więc dostałam sobie pytania:

Autor: Unknown o 07:59
Pytania te skierowane są do mnie od http://hi-we-are-1d.blogspot.com/ trochę się zdziwiłam, ale proszę, odpowiedzi :D :


1.Ile masz lat ?

Um. Urodziny mam 28 listopada ;) A lat skończę 14 {nie śmiejcie się i tak byście mi nie uwierzyli przy 181cm wzrostu ;-;}

2.Ulubiona kreskówka z dzieciństwa?

Nie miałam, a jak już to nie pamiętam ;)


3.Ulubiona piosenka.


4.Dlaczego stałaś się Directionerką?

Hah, zobaczyłam takiego pięknego Malika i pokochałam Liama, Nialla, Harrego i Louisa na dodatek ;)

5.Kogo najbardziej lubisz z One Direction?


True Directioner kocha wszystkich, tak naprawdę nie mogę pisać, któregoś z nich na końcu, to jakoś tak... nie directionerskie :c


6.Które powiedzenie chłopców najbardziej lubisz ?

"I love you, Harry" - Louis Tomlinson <3


7.Od kiedy jesteś Directionerką?


Od 12 stycznia 2012, urodziny Zayna, haha.


8.Ulubiona książka.


Nie mam, ogólnie nie czytam zbyt wiele.


9.Którą z dziewczyn chłopaków najbardziej lubisz?


Danielle.


10.Czy wstydzisz się tego, że jesteś Directionerką?


Taka 'Directionerka' to fanka, a nie Directioner. Nie wstydzę się.


11.Miałaś już kiedyś blogi


Oesu haha. Tak, miałam.


Nie czytam jakoś blogów i raczej nie będę nominowała, ale w nagrodę będę się starać dokończyć w końcu imagin z Hazzą, kckc.
Zannie <3

3 komentarze:

Unknown on 28 kwietnia 2013 01:36 pisze...

Z cierpliwością czekan na Harry'ego :)

Anonimowy pisze...

Zostałaś nominowana prze ze mnie do LIEBSTER AVARDS!!!!!!! Zajebisty blog! Więcej info tu : http://ewusiahazzy.blogspot.com/?m=1

Anonimowy pisze...

Hahahha , uridziny zayna ;) ale nie zapomnij że są to też moje urodzinki ;)

Prześlij komentarz

 

Imaginy One Direction Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos