wtorek, 27 sierpnia 2013

Jeżeli chodzi o imaginy.

Autor: Unknown o 15:52
Przepraszam Was kolejny raz, że tak późno dodam posta z Larrym, dokończe imagin z Harrym etc.
Nie chce, żebyście byli na mnie źli. Ja po prostu nie mam czasu, siły ani humoru na imaginy, ktore sprawiają Wam przyjemność. Teraz szkoła, więc nie wiem co ile będę wchodzić na bloga.
Jak widzicie zostałam sama :) Nikt wiecej nie prowadzi tego bloga, cały czas tylko ja, bo to, bo tamto, sramto.
Ide spac, nie gniewajcie sie na mnie, staram sie :(

Dobranoc, Skarby!
Zannie.
 Tak na poprawienie nastroju, idealny Boo:


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A powiesz mi mniej wiecej do kiedy bd 2 cz. Larrego ? Niecierpliwa jestem..

Anonimowy pisze...

Wiesz, jakbys potrzebowala pomocy.. To ja bym chetnie tez cos czasem napisala ;)
Srilanca :*

Prześlij komentarz

 

Imaginy One Direction Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos