wtorek, 9 lipca 2013

JEŻELI CHODZI O KONIEC Z IMAGINAMI

Autor: Unknown o 14:40
Kicie moje najpiękniejsze, najukochańsze i najcudowniejsze.
Kocham Was, bardzo, bardzo mocno i przepraszam.
Mogę oddać komuś tego bloga, ale komuś, komu ufam, albo chociaż znam z Twittera.
Chcecie? Piszcie na http://ask.fm/sheeranGod albo na Twitterze: @MyHeroineLarry.
Ogólnie myślałam też, żeby skończyć z Twitterem czy Askiem.
To chyba na tyle ode mnie.
Kocham Was i przepraszam po raz kolejny, że przestaję pisać imaginy.
Już dawno Was nimi zawiodłam, ostatnie były beznadziejne.
Ech.
Będę tęsknić.
Piszcie o przejęciu bloga.



Na zawsze - Wasza Zannie.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Będziemy tęsknić... :( Może jeszcze kiedyś będziesz chciała pisać tego bloga, a mam nadzieję, że tak bo jest wiele imaginów których nie skończyłaś. Ja i tak będę sprawdzać tego bloga bo za ciężko mi się z nim rozstać.... Na zawsze wierna czyrelniczka Julka

PS.:Nie oddawaj nikomu tego bloga, bo nikt go nie będzie pisał lepiej od ciebie!!! <3

Anonimowy pisze...

*czytelniczka

Prześlij komentarz

 

Imaginy One Direction Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos